Dlaczego warto trenować z kettlebells?

Kettlebells są niezwykle skutecznymi narzędziami treningowymi. Zwiększają siłę mięśni i poprawiają kondycję. Jeśli dopiero zaczynasz, zwróć uwagę na kettle do ćwiczeń o wadze 4-16 kg. Są proste w użyciu, niezwykle wszechstronne, niedrogie i nie zajmują zbyt wiele miejsca. Stanowią świetną alternatywę dla sztangi i hantli.

Co to są kettle?

Kettle do ćwiczeń wyglądają jak żeliwna kula armatnia z uchwytem na górze. Pozwalają spalić nawet 400 kalorii w 20 minut. Występują w różnych gramaturach. Oferują dużą elastyczność. Doskonale urozmaicą każdy trening.
Ćwiczenia są intensywne. Dlatego pozwalają spalić więcej kalorii w krótszym czasie. W zależności od planu treningowego, kettle możesz włączyć zarówno do ćwiczeń siłowych, jak i aerobowych. Realnie oceń swoje możliwości. Jeśli wybierzesz zbyt ciężki kettlebell, prawdopodobnie stracisz nad nim kontrolę. Możesz też poważnie uszkodzić plecy, ramiona lub szyję. Szukając kettli do ćwiczeń, możesz poprosić o pomoc doświadczonego trenera. Wybierze dla Ciebie odpowiedni odważnik i pokaże prawidłową technikę.

Jak wykonać huśtawkę kettlebells?

Aby wykonać huśtawkę kettlebells, powinieneś postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami. Patrz przed siebie. Unikaj patrzenia w dół. Stopy ustaw w wygodnej pozycji, nieco szerzej niż ramiona. Pamiętaj o prostej podstawie. Nie garb się. Opuść kettlebell między nogami i wypchnij biodra do przodu. Użyj zarówno nóg, jak i bioder, aby szybko podnieść odważnik. Umieść go na wysokości klatki piersiowej. Ramiona powinny znajdować się równolegle do podłogi.
Kettle do ćwiczeń pozwala osiągnąć niesamowite rezultaty. Angażują różne partie mięśniowe. Za pomocą jednego ćwiczenia możesz uaktywnić całe ciało. Zwiększa tętno i oddech. Zapewnia bardzo efektywny trening cardio. Działa na mięśnie i naśladuje ruchy wykonywane podczas biegania, skakania i podnoszenia ciężarów. Wspaniale buduje mięśnie i spala tkankę tłuszczową. Poprawia równowagę i postawę, nawet u profesjonalnych sportowców. Huśtawka kettlebell walczy z problemami związanymi z siedzącym trybem życia. Zwiększają elastyczność bioder i wydajność w innych ćwiczeniach. Zmniejszają napięcie w plecach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *